När man släcker en ångest väcker man en annan

Ibland kan tårarna aldrig ta slut, tillslut glömmer man varför man sitter där på balkongen mitt i natten o röker cigg efter cigg, förbrukar paket efter paket. Äter efter att ha gått tre dagar i svält, men allt är smaklöst och blir bara till en större o än mer beige och smaklös massa i svalget. Ingenting har färg eller struktur, allt som jag ser & känner, allt som jag någonsin vill se & känna är den dova men familjära röken från den sista pinnen röda Marlboro. Orden från 6 miljarder människors munnar betyder ingenting, allt jag vill höra är orden från honom, skratten från honom, glädjen i honom. Man kan bara vara egoistisk till en viss mån, jag lever för mig själv men är inte berädd att kliva över lik för att ta mig dit jag vill. Bror, jag kommer hem och gör allt för att du ska må bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0