Sveriges mest obegåvade programledare

 
Senaste veckan har jag sett på Malou von sivers morgontv, efter tio. Jag förstår inte hur hon fortfarande tillåts ha sitt program, det är för mig helt obegripligt. Ofta intervjuar hon helt ointressanta människor, då är det programledarens roll att göra det intressant. Ställa oväntade frågor som gör att intervjun ändå får en bra infallsvinkel. Igår var den en kvinna där som hade åkt till Eritrea för att finna sin mamma. Det enda Malou frågade var "Hur kändes de?" "Var på bilden är din mamma?", helt värdelösa frågor med andra ord.
 
Nu är Alex och Sigge där, som bekant har Sveriges allra största podcast vilket dem definitivt förtjänar. För det är Sveriges bästa podcast som kommer ut varje fredagsmorgon. När samtalet kommer in på intressanta ämnen, då fortsätter Malou efter sitt manus istället för att ställa mer intellegenta följdfrågor. Efter 5 minuter har Malou sagt följande, förstår inte hur hon lyckas vara så opåläst. 
 
"Hur känns de nu när ni inte kan twittra i sändning? Läskigt?" "Problemet med podcasts är ju att man inte riktigt vet när den kommer ut." "Just då slapp jag bli uthängd"
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna :*

Vad tog de dig? 3 månader att skriva ett inlägg? HAHA<3

2013-03-16 @ 13:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0