11.11 Sondag morgon

 
 
Var på en backyardfest igår hos sju svenska killar i Santa Monica. Eftersom jag varken hinner med och äta eller dricka om dagarna och går runt med tom mage blev jag extremt packad. Nu pratar vi fjortisfylla som inte hänt på så många år. Vinglde nog mest omkring där och klängde på folk, har ett minne av att jag rusade ut och spydde i deras rabatt också men tydligen hade de inte hänt. Fanny däckade redan vid 10 och jag och Amanda någon timme efter. Där låg vi alla tre i en 90säng helt däckade. Vaknade vid fyra och gick för att rota i deras kylskåp, desperat efter mat. Käkade pizza och somnade tillsammans med en norrlänning utomhus.
 
Nu är jag påväg direkt från deras hus i Santa Monica till en frisör i Hollywood. Ska sätta i löshår men ser så extremt ohollywood ut nu alltså. Gårdagens klänning och smink, blir solglasögonen på idag. Amanda och Sam är snälla och följer med mig även om jag tycker synd om dem eftersom de tar många timmar och sätta i extensions.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0