11.34 Labor day

Sitter på balkongen hemma hos Vitorio och Alvaro. Medans de andra sover har jag och Zuke suttit här i någon timme nu och kollat ut över West LA. Vi alla är lagom slitna, igår satt jag o vitorio på min balkong tills solen gick upp, blev väll en timmes sömn innan vi gick upp för och spela fifa och äta pizza hut. Kom hit igår lite efter midnatt, deras roomie flyttade ut idag och tog med sig sina möbler, vilket visade sig vara i princip alla möbler. Vid halv sex imorse la vi oss på heltäckningsmattan och däckade.
 
Var helt livrädd inatt när Zuke var i så extremt djup sömn, han reagerade inte när man försökte skaka liv i honom och inte kände man någon andning heller. Stackarn har käkat i sig massa weed som idioterna hade lagt på golvet här så han var verkligen helt trippad igår. Som tur är verkar han må okej idag, en aning trött bara precis som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0