21.16 Måndag kväll

 
Idag gick jag upp vid fem för att vara i skolan klockan 8. Den här staden är så opålitlig, idag tog de 14 minuter från Inglewood till Santa Monica och andra dagar kan de ta över en timme. Där valde jag alla mina kurser, två buissnes klasser, en media och engelska. Går bara i skolan tisdagar och torsdagar vilket är otroligt skönt för mig som verkligen inte är i den här stan för att plugga.
 
Efteråt drog jag och Amanda ner till pieren och hängde där i nästan sex timmar. De var så otroligt skönt väder, men utan solkräm är jag röd som en tomat över axlarna nu. Blev utfrågad av en doctor, satt på en bänk och spanade in alla muskelknuttar träningsanläggningen på stranden i flera timmar och sen snackade vi med några svarta streetartists varav en var dansare på Chris Browns senaste tour. Efter de låg vi på en gräsplätt någon timme med Samara, Fanny och Carro tills solen gick ner. Imorn ska vi upp tidigt igen och åka till IKEA som ligger i Burbank, på andra sidan stan och besälla möbler och framförallt sängar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0