16.52 Torsdag eftermiddag

 
Sitter och käkar lunch helt ensam i vår lägenhet, alla är i skolan. Ska också tillbaka dit, trafikkaos utanför dörren så ska åka nu snart trots att jag börjar nästa lektion kvart i sju. Utan trafik tar de 20 min med buss till skolan, med trafik kan de ta flera timmar. På torsdagar har jag en 6 timmar lång rast, har gått omkring i Santa Monica och shoppat lite, var många erbjudanden på Victoria Secret bland annat så köpte underkläder och yogapants för en billig slant. Köpte även Nike skor och träningskläder. Tänkte köpa Steve Madden skorna jag såg igår, men fick gå ut i tårar då dem redan sålt slut. Min lunch föresten består bara av frukt som ni ser, börjar en fruktdetox idsg o ska bara äta frukt i en vecka. Har redan cravings på Pizza hut och Panda Express

Kommentarer
Postat av: Celine

Hej! Hittade till din blogg av en slump och fastnade då jag såg att du precis flyttat till LA. Superspännande då jag själv vill flytta dit.

Skulle vara väldigt intressant att läsa vad du tycker om staden, människorna, är det värt att flytta dit? Är det så underbart som folk säger?
Hur betalar du den höga hyran? Tänkte ifall du jobbar eller bara pluggar.

Spännande hur som helst :)

2013-09-01 @ 18:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0