1.02 Onsdag kväll

 
 
Good news, har skaffat internet och dator. Eller snarare surfplatta, windows surface. Meaning att jag kommer kunna lägga in bilder, vilket gör de mycket roligare att blogga. Idag har jag inte gjort särskilt mycket, vaknade sent o låg i sängen och pluggad ett tag. Funderar på att byta bort min onlinekurs eftersom jag inte riktigt har självdisiplinen att plugga hemma 5 timmar varje vecka. Ringde Amanda som var i en sjukt billig skoaffär som ligger tvärs över gatan här bara. 50$ för skor från michael kors, steve madden, minnetokas, nike, converse, nike, betsey johnsson, dkny osv. Jag och Samara drog dit. Köpte ingenting idag eftersom mina pengar redan sinar, men funderar på ett par wedgesneakers från Steve Madden. Efter slog vi oss ner på Panda Express i någon timme, sjukt god och framförallt billig Thaimat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0