00.37 Onsdag kväll

 
Är aldrig en lugn stund här men nu har jag kommit i säng tidigaste någonsin och ska sova ut länge imorn. Sam, Carro och Fanny är på en inflyttningsfest ett hus bort, jag och Amanda kom precis hem därifråm. Har vart uppe nu flera dygn, Victorio och Alvaro sov här inatt och är lagom trött och seg. Drack i princip ingenting ikväll, degade bara i soffan därborga hela kvällen och åt pasta dem beställde t mig och Amanda från cheescake factory. När Petter blev allt för klängig var de dags att dra hem till min egna goa säng. Finns så jävla konstiga människor här, träffat en brud jag antagligen festat med innan i Borås och hon var ju en kategori för sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0