Slambed in the face

 
Ligger helt utslagen på soffan hostandes och med mitt onda.ben. Någon knackar på dörren, jag antar att de är Yosef som precis var här och väntar lite på att han ska komma in själv vilket inte händer. Går och öppnar och får vääääärldens utskällning innan jag ens hunnit öppna dörren helt. De är seriöst inget stopp på mannen som står framför mig. "I've tried to be nice now for a month but I can not take it no longer. You can't slamb your doors or smoke pot on your balcony every night, it keeps me up all night and I have a job to consider and a roommate with cancer. I understand if you want to have parties or smoke but you have to do that inside". Vi har aldrig haft en fest i den här lägenheten, visst är de konstant människor över här men aldrig en högljudd fest, helt oförståeligt hur vi kan få så många utskällningar vi fått. Vår lägenhet här är helt perfekt. Pool, gym, bio, jacuzzi, läget och lägenheten i sig. Jag menar kolla bara bilden ovan från vår pool? Men våra grannar är ordentliga fittor allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0