17.41 Fredag kväll

"You cant be so pretty on the bus, its dangerous" , idag har jag, amanda och samara hängt med en kille från hotellet. Vi har åkt runt lite o precis vart vid la brea och bokat frisörtid till mig, på söndag kl 11 har jag bokat tid hos Just Extensions som är en av LAs bästa på extensions. Har handlat lite snacks o sådär på CVS och Ralphs, köpte hårfärg också. Ska färga håret nu ikväll så de blir lite mörkare bara, tror mitt hår kommer bli skitbra iaf. Ska bli så skönt o kunna ha långt och friskt hår som inte krånglar. Nu ska jag bara fundera på om jag vill vara brunett eller blondin!
 
Vet att de är löjligt att prata om hur människorna skiljer sig mellan Sverige och Amerika men de är verkligen så. Här pratar man med alla man möter om precis vad som helst. Sen blir man verkligen uppmärksammad som svensk tjej här. Verkligen hela tiden får man höra hur fin man är och går man på en stor gata tutar bilarna och vinkar eller busvisslar på en. Fick precis höra kommentaren ovan, vi åker buss varje dag o mitt i natten genom de allra farligaste områdena. Att åka buss här är verkligen inte så farligt som andra säger. Visst så åker de skumma människor på den hela tiden som snackar med en, men bara man är självsäker o visar att man är en tjej som man inte trampar på så är de hellugnt. Imorse pratade jag med en hemlös snubbe som hade en enda tand i munnen, han betättade om att man kunde ta sig till Malibou på bara en dollar. Vädefulla tips kan man få av alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0